Zwroty i reklamacje
Zwrot
W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę drogą mailową (adres e-mail: info@millemi.pl) o chęci zwrotu zakupu (proszę nie czekać na odpowiedź, skontaktujemy się z Państwem jak dotrze do nas zwrot). Formularz odstąpienia od umowy znajduje się na dole strony. Oświadczenie można przesłać pocztą elektroniczną na adres info@millemi.pl, wpisując w temacie wiadomości "Zwrot".
Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar na adres: Marcin Sabowicz, Bohaterów Września 22/208 Warszawa 02-389 (tel. 696066730).
Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru.
Reklamacja
O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę w dowolnej formie, przykładowo za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres info@millemi.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa "Reklamacja". Przykładowy formularz znajduje się na dole strony.
Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem należy przesłać na adres: Marcin Sabowicz, Bohaterów Września 22/208 Warszawa 02-389 (tel. 696066730).
Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.